rawwrrrrr!!!!

scracth me? think again. (:

Monday, August 16, 2010

the one i miss most

dulu-dulu kite salu bersame.
kau dan aku salu bersame.
mane ade aku, situ kau, mane ade kau, situ aku.
tapi sekarang bende dah tak same lagi.
kau dan aku sekarang, jaoh berbatu-batu.
aku tataw bagaimana untuk fix keadaan ini.

sukar untuk aku, perit untuk aku.
kenape kau tak penah paham?
hidup aku, bukan hanye bertemu kau saje, aku merantau.

kau kate, aku nie payah, aku nie tak stick to one.
ape bende nie, hidup tak semudah tu lah.
kau dan aku, sekarang dua-dua dah tak setempat.
jadi dua-dua kene lah adapt dengan keadaan tu.
betol kn?

sekarang kau kate aku punye kawan, aku dah laen.
hey, what lh?
aku masih same.
kau kate kawan aku terlalu ramai, kau?
owh, kau tak punye sape-sape, no wonder.
itu kau kene ubah taw, itu!
aku cube menyesuaikan diri, aku cube.
kau mungkin stuck dengan seorang "anak" tu.
ape yang aku ade, lebih dari cukup.

bahagie aku, gembire aku, dikongsi semue same.
kau cume ade seorang tu, jadi?
hey, kalau kawan ramai tu, maksud nye ape?
aku masih sayang kau, aku masih.

lelah membetulkan ape yang salah, lelah.
rimas dengan kerenah kau yang tak tentu hale.
haihh, ape lah, kalau lah otak kau tak terlalu sempit.


No comments: