rawwrrrrr!!!!

scracth me? think again. (:

Saturday, June 26, 2010

one on four, i pick

susah tawu?  susah untuk kau paham kan aku.
situasi aku, aku tak punya yang sejantina, aku cume ade mereka.
sipolan-polan lah yang teman aku, sipolan-polan lah.
semua di sini, sunyi, sipolan-polan lah yang teman.

susah tawu kalau kau rase begitu.
aku ape daye, aku tak mampu, aku tak tamak.
aku pilih kau atau sipolan-polan?
aku tak nak memilih, tu perit.

sipolan, kau dah banyak ade, susah senang.
aku tumpang, aku gembire, aku sedih, semua aku rase.
kau tawu, aku gembire, kau ade.  :')
aku ape aje, aku tak punye saing sejantina.
aku cume berdakap dengan yang tentangan aku.

cube kau dengar ye sipolan, kau dah banyak ade.
aku nangis,
aku gembire,
merah tu aku, kuning tu sipolan.

even satu aku, 4 kau, tak ape, tetap tak ape.
aku sekejap je, aku tumpang je, tap aku dapat banyak.
aku suke gelak, sipolan tetap buat lawak.
aku akan rindu sipolan, percaye lah.

kalau boleh aku nak jadi kuning, aku tak nak selalu asing.
aku nak jadi biasa, tak selalu luar biasa.
aku nak macam tu lh aku kate.
hmm.

3 comments:

aslinahali said...

si polan-si polan tu mama rase tau lah sape....
tak kan kau nak pilih si polan- si polan tu, salah satu ?

aslinahali said...

si polan2 tu mama rase tau siape mereka...tak kan kau nak pilih salah satu dari si polan2 tu...hmmmmm

NNAR said...

mne plak nk pilih sipolan-polan? HAHAHHAHKH! x mungkin lh ma.