rawwrrrrr!!!!

scracth me? think again. (:

Thursday, February 11, 2010

angin, kau sampaikan post ini



untuk yang paling disayangi, mama.  haihh, suda sebulan lebih ye kite tak bersua?  rindunye sangat2!  *sebak   mungking terkadang, diri lalai dan leka, akan payahnya kau membesarkan anak ini.  mungking terkadang, diri ini lebih pentingkan diri dari kau.  mungkin terkadang hati tergalih ke yang lelaki.  mungkin terkadang diri lebih memberontak dari menerima.  haihh, susah nak cakap, memang macam tak guna sungguh fikirkan salah diri.  mama, walau ape yang jadi sekalipun dalam dunie nie, i always love u.  walau sayang itu mungkin tak terlahir dan terzahir di mata kasar, hakikat, tuhan je yang tahu betape perlunye mama di sisi.  

aslinah binti ali, seperti yang tertulis pade surat beranaknye, adalah wanita yang hebat.  aku tak mungkin ade kalau tidak kerane kau.  owh, peritnye hidup yang kau lalui, betape payahnye hidup kau lalui.  dan berape kali aku tidak menghargai?  *maaf   dikala orang laen tidur, kau bekerja, dikala orang mula bekerja, kau rehat untuk seketika.  betapa payah tangan yang membesarkan itu, kini mengangkat, menghayun sudip dan senduk untuk menyuap anak2.  kini kau berdiri sendiri, tanpa suami, masih, kau KUAT.  

suamimu, abdul rashid bin abdul rahman adalah seorang budiman.  tidak banyak sengketanya, gagah memimpin semuanya, seorang ketua yang hebat.  kini, aku tidak punya lagi siapa2 untuk ku panggil papa.  kau pergi, tidak kembali lagi.  tinggalkan kami bertiga sendiri.  tidak pernah sekali terfikir hakikat ini perit, tidak pernah sekali terfikir akan peritnya takdir ini.  kesat lah air mata.  dia masih ade untuk memerhati.  pedih sungguh melihat kau pergi ketika aku masih perlu.  *tahan  owh aku masih boleh berdiri, jangan kau bimbang.

kini tinggal hanye wanita yang bergelar mama dalam hidup ini.  tuhan, kau pelihara lh dia.  :|

i love u till death, mencuba jadi yang terbaik.


she is going to celebrate her birthday on 17/2
HAPPY BIRTHDAY MAMA!

2 comments:

es said...

mana tempah add follower nyek
tak dek hang

.waniey jamaludin. said...

im folowing u
ekot aku balik keyh

*tabahlah anda