rawwrrrrr!!!!

scracth me? think again. (:

Tuesday, February 2, 2010

hari goreng

ok, kita mula cerita tentang hari ini.  mula2, makan roti bakar kaya, yummyumm. ((: owh ade jugak aku minum cereal.  sangat syiokk!  hari nie mane ade kelas banyak, so rehat2 saje lh.  aiyo, pastu, siang tu gi lh plak makan.  tapi aku tak makan nasik ok?  jadi, tempe goreng sebagai hidangan.  (:  gile lh, pastu aku nie kurus.  hihihi!  owh then mkn sayur.  tu je lh yang aku mkn untk ari nie.  hohohokh! 

ok, nie mule nak cite yang best sket.  ape lh nak jadi, hari2 makan, aku paling pemalas.  so, i admit, i'm down, too much task that i neglected.  and so everyday woke up feel like a useless crap.  haihh. |:  ntah knp, dua tiga rasa tak gune betul lh.  *sigh  owh, macam nie lh life, bile kite makin kenal orang, makin lh kite nmpk ape yang kurang.  owh, aku pun tak perfect, jadi, aku terima jugak lh semuanya.  overall, i'm glad i still have them in my life to accompany me. ((: *bersyukur


No comments: